Telepon & HP

PIN BB 2121FD81

HP +62 85853352487

Kamis, 21 Agustus 2008

RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO PEMBIMBING SUFI JAWA DARI YOGYAKARTA JAWA TENGAH INDONESIA

Raden Ngabehi Soekinohartono adalah salah satu Pembimbing dan Pendamping Sufi Jawa. Beliau dilahirkan di desa Munggi, Kapanewon Semawu, Kabupaten Gunung Kidul, Yogyakarta pada tanggal 26 malem 27 Desember 1897 dari keluarga Raden Wirowedono. Pak Kino meninggal dunia pada tanggal 25 Maret 1971 di Wirobrajan VII/158 dan dimakamkan di Pemakaman Kuncen Yogyakarta.
Pencerahan Raden Ngabehi Soekinohartono mulai diterima dari Allah SWT pada tanggal 08 September 1935 pukul 03.00 WIB, setelah beliau ikut serta secara sendirian berserah diri total hanya kepada Allah SWT, memohonkan Kemerdekaan bagi Bangsa Indonesia yang pada waktu itu sedang berada di bawah penjajahan Bangsa Belanda, dengan tugas menyebarkan dan membimbing Iman Tauhid atau Iman Bulat 100% hanya kepada Allah SWT saja.
Pada tanggal 04 Juli 1937 Raden Ngabehi Soekinohartono menerima Pencerahan untuk mulai melaksanakan tugas menyebarkan dan membimbing Iman Tauhid atau Iman Bulat 100% hanya kepada Allah SWT saja. Mulai itulah Pak Kino melaksanakan tugasnya membimbing Sufi-Sufi Jawa Pak Suhardo, Pak Hardjoguno, Pak Sastrosudjono, Pak M. Nirman Rogoatmodjo, Pak Prawiroatmodjo, Pak Dwidjowijoto, dan seterusnya.
Pada tanggal 01 Juli 1949 Raden Ngabehi Soekinohartono menerima Pencerahan untuk memberikan bimbingan-bimbingan, pedoman-pedoman Iman Tauhid atau Iman Bulat 100% hanya kepada Allah SWT berwujud Wewarah-Wewarah kepada para Sufi Jawa yang terpanggil untuk ikut menapaki Jalan Spiritualnya.

Rabu, 20 Agustus 2008

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Tetaplah sujud dengan baik
jangan suka bohong
itulah jalan menuju meninggal dengan sempurna,
menjalani Iman, dengan Suhul,
apa saja yang engkau rasakan, tetaplah di dalam Sanubari,
itulah jalan yang utama,
jalanilah dengan tertib, tenang, sabar, dengan perlahan-lahan,
janganlah tergesa-gesa hatimu,
yang perlu hanyalah sujud,
tetaplah sujud dengan baik dan benar,
terasa di dalam dada.

Tetep tata lenggah kang tumata,
aywa kongsi goroh,
lan iku ingkang mujud
dedalane mring kasidan jati,
ngawaki Iman ika,
teteping Suhul,
apa bae kang kok rasa,
tetep ana jro Sanubari,
yeku marga utama.
Lakonana kalawan tertib, sareh, sabar, kanthi lon-alonan, aja kesusu atine,
kang perlu amung sujud,
tetep tata lenggahe,
rinasa jroning dhadha.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Sengsara senang bagi orang yang sedang menjalani Ilmu Suci
janganlah menggerutu,
teguhlah tekadmu,
menjalani Iman yang Suci,
sujudlah di dalam bimbingan Khaq di dalam Sanubarimu,
itulah sesungguhnya orang yang beriman,
yang murni mengabdikepada Allah yang Mahaesa.

Lara penak tumraping pangudi aja padha angresula,pasrahna ing Allah,
rahayu tekadmu,
mardi Iman ingkang suci,
lenggah ing Khaqira,
neng Sanubarimu,
iku teteping wong Iman,
ingkang lugu rumangsa anggusti ing Allah kang Mahaesa.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Wujud dari Hukum Ilmu Suci
tidaklah mudah ringan untuk menjalaninya
sangat gawat sekali
apabila engkau sampai mempunyai pamrih, memanjakan nafsumu,
tempatnya sudah ada,
apabila engkau bertekad menjadi suci, tempatmu juga sudah ada.

Iku wujudira,
Kukuming Ilmu Suci
ora entheng sangganira
gawate kepati-pati
yen sira kongsi pamrih, anguja napsumu, papane pan wis ana,
yen sira nedya suci, dunungira uga wis ana.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Sujud yang benar hanya di dalam Sanubari

Sujud ingkang leres namung wonten ing Sanubari.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Perjalanan orang hidup
haruslah berhati-hati, jangan sampai memanjakan hawanafsu itu pengganggu perjalanan,
yang tetap menjalani laku yang jujur,
hanya berpusat pada Iman,
supaya bisa suci.

Lakone wong urip ika,
mulane kudu dingati-ati, aja ngumbar hawanafsu iku begalaning lampah,
ingkang tetep mujud laku kang jujur,
arahe mung Imanira,
supaya bisa suci.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Supaya dapat suci, harus mengurangi berkembangnya hawanafsu, terwujud di dalam sujud yang dinamakan Sumarah, melatih jiwa dan raga, supaya dapat tenang dan tenteram, mewujudkan berserah diri total kepada Allah SWT atau sumarah.
Supaya dapat mencapai mewujud sumarah itu tidaklah mudah.
Daya perbawanya Hati Setan atau Hati Batal itu lebih dahsyat.
Sipat Hati Setan atau Hati Batal itu selalu tenggelam di dalam keindahan alam dunia, menggebu-gebu, tidak pernah merasa puas, selalu mempengaruhi sedikit demi sedikit supaya dapat tercapai keinginannya yang tertuju pada kemuliaan hidup di dunia.

Bisane suci, nyenyuda tumangkare hawanafsu, maujud ana sujud diarani Sumarah, mamardi jiwa lan raga, bisane lerem lan tentrem, maujud sumarah.
Wong kang bisa mujud sumarah iku ora gampang.
Daya prabawaning Ati Batal luwih hebat.
Mangka mungguh kang dadi wewatakaning Ati Batal iku marga kerem marang kaendahaning alam, lan ngangsa-angsa, ora ngrasa marem, mesthi anggremet ngudi bisa katekan ing sedyane kang nuju marang kamulyan ing ngalam donya.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Allah itu yang tetap Mahakuasa.
Allah tidak memperkenankan umat-Nya yang beriman dirusak oleh orang lain. Allah pasti melindungi umat-Nya yang beriman.
Dari sebab itu, Imanmu kepada Allah SWT yang tetap teguh, jangan sampai mendua.
Hanya Allahlah yang harus engkau abdi. Itulah yang akan menyelamatkan hidupmu, tidak akan sampai dapat dirusak oleh Iblis.
Jangan lupa berlindunglah kepada Allah SWT.

Allah iku kang tetep Mahakuwasa, tan marengna maring umat, kang Iman rinusak ing liyan, iku bakal ingayoman.
Marmanira, Imanmu maring Allah kng tetep, aja kongsi mangro tingal, amung Allah Pangeranta, iku ingkang njaga slameting raganta, nora bakal kena den rusak ing laknat, aja lali angayoma.

Senin, 18 Agustus 2008

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

SAREHNE SIRA WUS WERUH,
BAB-BAB KANG NGALANG-ALANGI, PADHA TENTREM ATINIRA,
MUNG SUMARAH MARING GUSTI,
AJA DHEMEN PASULAYAN, KANG MUNG MARGA SAKA PIKIR

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Karena engkau sudah mengetahui,
semua hal yang menghalang-halangi,
tenanglah hatimu,
hanya berserah diri total hanya kepada Allah SWT saja.

SAREHNE SIRA WUS WERUH,
BAB-BAB KANG NGALANG-ALANGI, PADHA TENTREM ATINIRA,
MUNG SUMARAH MARING GUSTI

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Sabenere Khaqing Iman,
lakune kudu tata tetep ngabekti,
iku marganing rahayu,
larasna lan tekadira, nedya ngidhep ngarseng Hyang Mahagung,
lerem tentrem lenggahira, aja sok sinambi memikir.
Iku Kukuming Ngilmu Khaq,
majibi teteping Ngilmu Suci,
rasakna ingkang tuhu,
lan kulinakna padha, saben dina yen durung mujud, alon-alon dennya sujud,
supaya lerem lan wening.
Iku latihane wong Iman, murih tetep atul eneng-ening,
janjine tetep lugu, ngidhep ngarsaning Allah, Allah wis ngawuningani sadarum, apa ing karepira, kang mesthi den berkahi.
Mengkono wajibira, lakonana kelawan titi,
yen wis tetep wujud Suhul, ing kono binerkahan,
bisa ngerti wajibul wujud,
babaring uripira, neng ndonya tuwin neng ngakir.
Semono murahing Allah, tuwin asih mring umat sami, kang tetep Iman tuhu, lakune ora suminggah, abot-entheng wania manggul, nora ngucira ing tekad, yeku Wong Iman jati.
Nyata lakoning Khaqira, lakoning neng ndonya tuwin neng ngakir, bisa gawang-gawang weruh, garis-garise kang nyata, saka murah asihe Hyang Mahagung, mring umat kang padha Iman,
marma kudu ingkang yekti.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

IKU PEPALANG YEKTI
ORA SUJUD KANG TUMATA
SOK KALA-KALA MEMIKIR, LAN SOK NGAMBRA-AMBRA

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

KALAMPAHANIPUN SAGED NGAWULA, INGGIH NAMUNG SAKING SUJUD

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

IKU POMA PADHA ELINGA SAMYA,
LELAKONMU MADHEP MARANG ALLAH IKA, LAMUN ORA AWAS DENIRA IMAN, BAKAL KAGONDHOL ING ATI SETAN, RUMANGSA WIS DADI PANUNTUN SUCI, MUJUD ING KHAQ

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

LUHURING BANGSA INDONESIA,
MARGA PADHA ANANDHANG IMAN,
MUJUD BEBRAYAN KANG RAHARJA, TATA TENTREM WUJUDIRA.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Mung kudu ngerti sira,
gawate wong ngudi ngilmi,
yen kongsi kathukulan, ati pandhaku yekti, rumangsa yen luwih suci, tinimbang lan kancanipun,
iku begalan.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

godha ing sajroning Laku
yen tuntunane kliru,
kagawa ing Ati Batal,
bisa mbabar tutur, tuture angandhar-andhar,
iku kaya wujud yekti,
nanging bakal kesasar.
Niti-niti lakuning wong urip, kaya-kaya nyata-nyataa,
nanging bingung atine dhewe, awit durung weruh, dunungira ing ngendi-endi, kang kacetha ing Kitab-Kitab, utawa buku-buku,
wawasan ngandhar-andhar,
dianggepa yen pancen wong wasis, tur dadi Dwijawara.
Iku nora ngerti Dat kang Suci, ingkang nuju ing murnining jiwa.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Hamrih suci kabeh laku kang titi,
nadyan tindak-tanduk lan pangucap, kudu kokpikir becike, murih tetep rahayu,
aja kongsi nyedha mring sesami,
rasakna ingkang nyata, babaring ngilmu, ing lahir-batinira,
supaya tetep yen Allah iku yekti, amberkahi marang sira.

Sabtu, 09 Agustus 2008

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Menjalani Ilmu Suci itu sulit apabila belum mengetahui, tetapi mudah apabila sudah mengetahui makna kata-kata "kesampar kesandung", yaitu perwujudan Ilmu tersebut sebenarnya sudah terpampang di depan kita, hanya saja jarang orang yang dapat mengerti, apabila tidak mendapatkan Pencerahan dari Allah SWT. Yang demikian itu haruslah dapat mengerti bahwa hidup di dunia ini sebenarnya tujuannya hanyalah untuk semakin menyempurnakan Ilmu Suci kita, supaya dapat kembali selalu tetap suci, kembali ke asal=usul kita, kembali ke sangkan-paran kita, itu haruslah engkau usahakan. Yang belum mengerti, cukuplah hanya tetap beriman yang teguh sentosa. Jadi hidup di dunia ini jangan sampai memanjakan keserakahan, memanjakan hawanafsu, yang sangat penting hanyalah haruslah tahu, kuwajiban kita bersembah sujud kepada Allah SWT. Pertama haruslah berusaha supaya jiwanya selalu suci. Kedua menurunkan keturunan supaya dapat tetap mewujudkan Ilmu yang Sejati ke masyarakat luas. Ketiga mencari makan untuk sarat hidup di dunia. Hal Hukum Khaqnya untuk bekal sujud. Pada umumnya menetapi kuwajiban sebagai kepala keluarga haruslah dapat mewujudkan ketentraman keluarganya, jangan sampai hidup nista, berusahalah mencapai keutamaan, cara kita mencari makan haruslah melalui jalan yang halal supaya selamat semuanya. Itulah Ilmu Suci. Jangan sampai kita malas bekerja. Itu keliru sekali. Kita tetap harus bekerja. Itulah yang dikehendaki oleh Allah SWT untuk mencapai kesejahteraan. Keempat yang tetap suci. Kepada sesma haruslah penuh dengan Kasih Sayang, karena kenyataannya semua berasal dari satu asal-usul, lahir dan batin haruslah tetap satu, jangan sampai bertengkar, hanya tetap mengabdi kepada Allah SWT. Apabila tidak sama, pertama berasal dari pendidikan, kedua berasal dari bimbingan yang menyimpang dari Kehendak Allah SWT.

Marmanira para umat sami, tataraning ngudi ngilmu ika, angel kelakone, yeku yen durung weruh, dene gampang kalamun wus ngerti tembung kasampar kasandhung, blegering kang ngilmu, wujude wus gumelarnanging arang wong kang bisa mangerti, yen tan kawahyon ing Allah. Kang kadyeku kudu ngerti, lugunira urip neng ndonya, iku mono perlune, nyampurnakne ngilminipun, kanggo mulih mring tetep suci, ing asal-usulira, sangkan paranipun, iku padha den ungseda, iku ingkang durung ngerti, mung padha tetep Iman. Dadi urip neng ndonya iki, ora kena nguja ing kamurkan, nguja hawa napsune, kang perlu kudu weruh, wajibira manembah kuwi, sepisan nedya marna, suci jiwanipun, kapindho nurunke umat kanggo mujud tetepe ngilmu jati, ngarsaning umum ika. Kaping tiga ngupa boga sami, kanggo sarat urip aneng ndonya, mungguh kukuming Khaqe, kanggo sangu sujud, umumira netepi wajib, dadi kepala somah, kudu bisa mujud, gawe tentreming brayat, aja kongsi padha nandhang nistip, nggayuha mring utama. Denta ngudi ngupa boga sami, kudu amung metu dalan kalal, supaya slamet kabehe, iku babaring ngilmu, aja kongsi sira ngawaki, kesed sungkan makarya iku apan kliru, ingkang tetep kudu nggauta, iku ingkang kinarsan ing Gusti, kanggo ngudi karaharjan. Kaping papat kang tetep suci, marang kekadang dhasarnya, sih tresna ing batine, wit mungguh nyatanipun, padha nunggal asal-usulneki, ing lahir miwah batinnya, tetep nunggal iku, mung iku kahananira, aja kongsi dhemen sulayeng kardi, tetepe mung ngawula. Tandukira mring umum sami, batinira akekadang, lahire padha anane, yuwana ananipun, lamun sira tetep nglakoni, yen nunggal purwanira, dene nyatanipun, sapisan saka dhidhikan, kaping pindho saka tuntunan kang nisih, temahan nora padha.

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKIMOHARTONO

Perwujudan suci adalah mengakui berada di dalam Kuasa Allah SWT yang meliputi dan melingkupi kita, menyerahkan seluruh jiwa-raga di dalam Kolbu, itulah suci namanya.

WUJUDING SUCI IKU, ANGAKONI KAWENGKU GUSTI, MASRAHKE JIWA RAGA, NENG JRONING KOLBU, IKU SUCI ARANIRA

KUTIPAN SESANGGEMAN

  • Sanggem tansah enget dhateng
    Allah, sumingkir saking raos pandaku, kumingsun, pitados dhateng kasunyatan saha sujud sumarah ing Allah.
  • Marsudi sarasing sarira, tentreming panggalih saha sucining Rohipun, mekaten ugi ngutamekaken watakipun, dalah muna-muni tuwin tindak-tandukipun.
  • Ngraketaken pasedherekan adhedhasar rasa sih.
  • Sanggem tumindak saha makarti, anjembaraken wajibing ngagesang, sarta anggatosaken preluning bebrayan umum, netepi wajibing Warga Negara, tumuju dhateng kamulyan saha kaluhuran, ingkang mahanani tata tentreming jagad raya.
  • Sanggem tumindak leres, ngestokaken Angger-Angger Nagari tuwin ngaosi ing sasami, mboten nacat kawruhing liyan, malah tumindak kanthi sih, murih sadaya golongan, para ahli kebatosan tuwin sadaya Agami saged nunggil gegayuhan.
  • Sumingkir saking pandamel awon, maksiyat, jahil, drengki, lan sasaminipun. Sadaya tindak tuwin pangandika sarwa prasaja sarta nyata, kanthi sabar saha titi, mboten kesesa, mboten sumengka.
  • Taberi ngudi jembaring seserepan lahir batos.
  • Boten fanatik, namung pitados dhateng kasunyatan, ingkang tundhonipun murakabi dhateng bebrayan umum.

Jumat, 08 Agustus 2008

WEWARAH RADEN NGABEHI SOEKINOHARTONO

Tindak-tanduk kita miturut Hukum Illahi, ingkang garis pokokipun kados ing ngandhap punika:
  1. Raga, tumindakipun raga kedah mengku kasusilan, tata lan tertib, jujur, ugi mboten tumindak maksiyatan. Pangudi punika dipun wastani "NGUDI SUCINING RAGA"
  2. Swara, swara tegesipun pangandika. Sadaya pangandika kedah mujudaken pangandikan ingkang nyata, manis, saha migunani utawi maedahi, ingkang nuju dhumateng karahayon. Pangudi punika dipun wastani "NGUDI SUCINING RAGA"
  3. Rasa, salebetipun raos kedah mboten wonten raos mbedak-bedakaken, upaminipun rumaos langkung lebda ing ngelmi tinimbang sadherek sanesipun, rumaos langkung pinter, lan sapanunggilanipun. Ingkang wonten namung Raos Kumawula ing Gusti, tegesipun namung ngrumaosi manawi sami-sami dados kawulaning Allah. Pangudi punika dipun wastani "NGUDI SUCINING RASA"
KINANTHI
  1. Sucining raga punika, wujude tata lan tertib, tindak tanduk solah bawa, susila lan tata krami, manut kukuming bebrayan, kang tumuju mring basuki.
  2. Sucining swara puniku, ana waton tri prakawis, sepisan nywara kang nyata, kapindho nyuwara manis, dene kaping tiganira, nyuwara kang migunani.
  3. Yen suwaramu tan lugu, dhemen peprengesan sami, utawa isi fitnahan, iku bakal mbebayani, tumrap dhirimu priyangga, ana akibatireki.
  4. Sucining rasa puniku, perlu banget den parsudi, jer raos iku sanyata, dadi tumpakanireki, tumpakaning jiwanira, kang arsa bali mring suci.
  5. Yen rasanira wus mujud, kumpul lan ngen-angeneki, mahanani jiwanira, kang bakal amujud suci.
  6. Marmane kudu padha wruh, lan kudu padha satiti, aja dhemen migunakna, tumraping rasanireki, kanggo ngrasani mring liyan, nyenyatur alanireki.
( Latihan E Tanggal 8 Maret 1958 )

GOLEK BANYU APIKULAN WARIH GOLEK GENI ADEDAMAR

Golek banyu apikulam warih, golek geni adedamar artinya mencari air dengan pikulan dari air, mencari api dengan lampu minyak. Nasihat itu diberikan oleh para Leluhur kita untuk memberikan pelajarankepada kita bahwa apabila kita mau mendekatkan diri kepada Allah SWT atau mengabdi Allah SWT atau menyembah Allah SWT haruslah dengan Terang Bimbingan Allah SWT juga karena tidak mungkinlah bagi makhluk ciptaan untuk mendekatkan diri kepada Sang Penciptanya dengan kekuatan serta usahanya sendiri.
Jalan satu-satunya untuk mendapatkan ridha Terang Bimbingan Allah SWT hanyalah dengan berserah diri total atau sumarah kepada-NYA. Tidak ada jalan lain. Tidak ada jalan lain. Tidak ada jalan lain.
Berserah diri total atau sumarah kepada Allah SWT itu adalah sikap batin setiap orang beriman.